torsdag den 15. juni 2017

Her kommer mutter med kost og spand

Ja, jeg har lige været i Føtex. Jeg havde skrevet en seddel hvor der stod: plaster, toiletpapir, barberblade, gulvmoppe.  Og det kom jeg hjem med. I et øjeblik i Føtex havde jeg også lige en Jamie Oliver wok, men den skiftede jeg ud med en Derma bodylotion uden parfume. Det er sådan en jeg har set mange med børn har. Og nu har jeg den også. Min pointe er om jeg mon er ved at blive voksen? Min pointe med at købe gulvmoppen var at det godt måtte være sjovt at gøre rent, og jeg har i lang tid ikke haft en og så har det ikke været sjovt at gøre rent på den måde.

Jeg burde for i øvrigt få penge eller produkter for alt den reklame jeg har lavet her i dette oplæg, men det får jeg ikke. Med mindre at jeg gør, Send mig gerne alle mulige ting.

Det gik op for mig at der i går var 6 måneder til min mors fødselsdag, og hun har fødselsdag en uge efter min termin. Bum.

Jeg glæder mig til at komme rigtig igang med at bygge rede. Jeg har en misdannelses scanning den 25 Juli, Oh yearh, min egen fødselsdag kommer til at handle så meget om baby at det næsten ikke er til at holde ud. En måned og 10 dage. Er jeg klar? Altså til at holde fødselsdag? Fordi mine fødselsdage er jo ret specielle. Fra kedelhallen i Nordkraft, til Butterfly Fitness. I år Sygehus Nord. Måske jeg for en gangs skyld bare skal holde en stille og rolig fødselsdag. Selvfølgelig er det lettere at man kan invitere ens kæreste uden at folk ved det er ens kæreste, hvis det er et stort arrangement. Det skal selvfølgelig lige understreges at jeg ikke har en kæreste. Jeg har mange. I ved hvem I er. Ej det passer ikke. Eller gør det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar