søndag den 24. september 2017

Om søndage.

Da jeg var barn, var søndag min hadedag fordi ingenting havde åbent. Hvilket gjorde at jeg åbenbart kedede mig fordi så var der blot muligheden for at mærke sig selv, og det kunne jeg måske ikke. Eller også var det fordi det var dagen før jeg skulle i skole, og det gjorde at søndagen ikke var en rigtig fridag. Da jeg var barn boede jeg på en nedlagt gård. Jeg havde rig mulighed for at boltre mig. Måske det ikke var dengang jeg hadede søndage. Jeg tror måske først jeg begyndte at hade søndage da jeg flyttede til forstaden til Århus, Tilst, hvor der jo rent faktisk var noget som kunne holde lukket.

I dag, ved jeg bedre. Jeg elsker søndage. Der er en ro, som ikke bare er i kroppen, men som nærmest også er når man ser ud af vinduet. Den ro elsker jeg i dag. Den kalder på fordybelse i kreative projekter. Den kalder på at bage boller. Den kalder på nærhed. Føler du dig kaldt?

 

2 kommentarer:

  1. Mit navn er Eva Hovmand Skjøtt, jeg har været gift i over 6 år, og det var forfærdeligt, fordi min mand virkelig snydt på mig og ledte efter en skilsmisse, vi brød sammen for et år siden og vi kom tilbage efter så mange behageligheder for dejlig kærlighed gaver. Jeg elsker min mand så meget, at der ikke er nogen time på dagen, hvor jeg ikke tænker på ham, han er en verden for mig, jeg værdsætter ham på samme måde. være så jeg ikke kan gøre noget for at skade ham eller få ham til at føle sig trist. Jeg stødte på en blog-blog Et vidnesbyrd kaldet "Osawe jennifer" på Internettet, hvordan han gendannede den store nedtrængte storpræstinde i medgiftens tempel, hendes eks-mand derhjemme efter 3 dage med kærlighedsformularer. Jeg har læst så mange forskellige postkommentarer om forundrede store kræfter har hjulpet mennesker over hele verden, uanset afstanden, de har bragt ex-kærlighed og hjulpet med at løse skilsmissen, og separate beretninger kom ud af kærlighed og skabte mennesker glade i forholdet. Jeg skal være 100% sikker, så jeg prøvede og sendte en kontaktmeddelelse til doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp +2349014523836 og han svarede straks, og jeg fortalte ham min historie, og han gav mig kun 2 dage til at fortolke natten den hun var tilbage og bad om tilgivelse, hvor vidunderligt og pålideligt hans arbejde var. Hvis nogen har lignende problemer, bedes du kontakte ham på hans e-mail.

    SvarSlet
  2. Har du noget kærlighedsproblem? Jeg kaster en kærlighedsformel til dig for at hjælpe med at løse din kærlighed i dag! Kærlighedsformularer, der aldrig mislykkes. Arbejder selv i de mest vanskelige situationer. E-mail i dag !. Find din sjælskammerat. Ægte healer. Meget overkommelig. Retssager staver. Strong Love Spells.kontakt os
    E-mail: Templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring / Whatsapp: +234 8155 42548-1

    SvarSlet