torsdag den 3. august 2017

At pludselig få gener under graviditeten

Ja, for det kan man jo sige at jeg har fået, og lige nu håber jeg det er fordi jeg har lavet øvelser jeg ikke må som gravid. Det er jo så endt i noget bækken problemer, men jeg er sikker på at hvis jeg nu slapper fuldstændig af i morgen, så har jeg det bedre lørdag. Basta. Jeg egner mig ikke til at sidde stille. Men heldigvis for min mulige tilstand, skal jeg jo snart til at studere igen, og da det jo nok ikke ender med sygemelding for mit vedkommende både fordi jeg ikke vil betale 500 kr for at få en læge erklæring, men også fordi at der må være flere metoder, som at jeg ikke bliver syg nok, så kommer jeg jo til at sidde stille. Uden at det er en dårlig ting. Det er vildt at tænk på at der er 4 måneder og 4 dage til min terminsdato. Den sidste måned er gået virkelig hurtig. Selvfølgelig fordi jeg har haft fri. Så går tiden altid hurtig.
Jeg synes der er virkelig varmt lige nu. Jeg er glad for den skønne sommer vi har haft i Danmark. Og jeg bliver lettere retarderet når folk siger det har været en forfærdelig sommer. Jeg synes den har været fantastisk. Det er Danmark som Danmark er bedst. Total utilregnelig, og det kan man altid regne med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar